La mulţi ani Casandra!!!!!!

„ Uneori lumina noastră interioară este pe cale să se stingă, dar poate fi reaprinsă de o altă fiinţă umană.

Fiecare din noi datorează cele mai adînci mulţumiri acelora

care i-au făcut să reaprindă această lumină.”

 

Roşu. Parfum îmbătător. Stil. Bijuterii delicate. Toate acestea vorbesc despre o personalitate exceptională- despre profesoara mea, despre cea care o privesc cu admiraţie de fiecare dată cînd o văd, cea care este un model pentru mine, cea care m-a „dădăcit” în primul an de facultate. E cea care mi-a explicat cu ce se „mănîncă” psihologia.

Femeie. Mamă. Lector. Psiholog. Splendoarea feminităţii îngemănat cu fascinaţia înţelepciunii.

Farmecul magic al senzualităţii emanat divin…

Azi e o zi specială. Şi cu-această ocazie, sincere felicitări culese din propriul suflet, i le expediez ei. Mi-aş dori sa stralucească cu măreţie şi mai departe, pentru că o persoană ca ea, e o mare raritate…

Şi aş vrea sa-i mulţumesc: pentru zîmbet cald, vorbă bună, privire înţelegătoare… PENTRU TOT!!!!

La mulţi ani doamnă Şevcenco, şi toţi împliniţi!!!!

 

P.S. Întotdeauna ve-ţi rămîne NUMBER ONE!

Categorii: Din jurnalul unei studente la psihologie | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „La mulţi ani Casandra!!!!!!

  1. casandra

    Atît de bine cunoscut – sentimentul de admiraţie şi recunoştinţă… Atît de bine mi s-a întipărit în memorie, că recunosc în frazele adresate mie, aceleaşi stări, pe care le-am trăit (şi mă bucur că încă mai trăiesc)în copilărie, adolescenţă, tinereţe…
    Şi cît de surprinsă sunt acum de faptul că mult mai pulsante sunt anume aceste trăiri, în compraţie cu starea de mulţumire pe care am căptat-o citind acest mesaj.
    Graţie unor intersecţii de drumuri, de la care am devenit drumeţi, de data aceasta ai fost Tu cea, care ai trăit (trăieşti) aceste tandre sentimente – recunoştinţa şi admiraţia. Şi sincer mă bucur pentru tine, căci amprenta lor este mult prea semnificativă în viaţa fiecăruia cine le-a trăit vreodată.
    Nu mi-am propus niciodată să inspir suflete în dezvoltare şi dacă aşa este, atunci să fie aceasta în numele celor faţă de care am trăit recunoştinţa şi admiraţia; în numele celor care au meritat să audă mulţumiri din partea mea şi nu au auzit (din lipsa încrederii în cuvinte potrivite).
    Salve celor care inspiră!
    Salve celor care trăiesc recunoştinţa!

  2. …arată bine!!!
    Şi..felicitări!!!

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.