Nici  nu ştiu cu ce să încep…  învălmăşeală de gînduri în capul meu. În  trei zile am devorat  două cărţi… demult  n-am mai  simţit dulcea „înrobire” a lecturii. Acum parcă privesc lumea mai clar… dar nu asta  mă frămîntă acum. Simt că sunt foarte aproape de a-mi vedea visul cu ochii, deşi nimic din cele ce se întîmplă  nu oferă nici cea mai mică confirmare.

Dezordine în gînduri şi  forfotă emoţională. Lacrimi de bucurie, de tristeţe… de tot felul…

Şi dacă ceva mă doare, această mă face mai puternică. Am multe de făcut şi le voi face  cu orice preţ… numai un lucru îmi doresc, care, în fiecare seară înainte  de culcare  rostesc în chip de rugăciune- dragoste. Doamne, ajută-mă să scap de singurătatea din suflet şi dăruieşte-mi dragostea. Îţi mulţumesc pentru ceea ce am, căci am multe- părinţi şi prieteni atît de scumpi mie, dar  cred că e timpul ca să zbor alături de dragostea vieţii mele. Şi te rog, Doamne, dă-mi puterea de a-mi îmvinge orgoliul  şi înţelepciune pentru a trece furtunile… Restul le fac singură. Şi-aş mai vrea atîtea să spun… dar toate nu sunt nimic altceva decît nişte miorlăieli jalnice… iar eu m-am săturat de miorlăit… aş vrea să torc de plăcere.

Categorii: Suflet de pisica | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „

  1. SILVIA scrii atit de frumos si interesant. Imi place stilul tau. Voi mai intra pe aici.

    • Vă mulţumesc mult tanti Maria, mă bucur că scriiturile mele trezesc interes. Cu mare drag aştept critica dumneavoastră, oricare ar fi ea.

  2. :D.As mai completa ceva:”..si gherutele-mi ascutite sa se poate ascunda linistite in pernutele-mi batatorite.Caci de cand o astept si o caut ,iubirea mai merita un ultim pas.”:D Cam nereusita prima propozitie;))Sunt inca la inceputul exprimarii gandurilor.

  3. o să reușești … Iar dacă ceva nu se primește încearcă din nou . Pisicile au 9 vieți 😉

    • mdea… nu mă prea consolează… aş prefera nouă vieţi să le trăiesc deja alături de cineva, şi nu să le petrec încercînd…

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

