„Focul Orientului” din Moldova.

Că timp încep să am din ce în ce mai mult, mi-am adus aminte blogul meu, abandonat pentru o vreme. Ce a fost pînă acum am să scriu în alt post, însă acum aş vrea să scriu despre cineva.

Despre o persoană specială, anume prin felul ei de a fi. E specială şi pentru mine, căci   cam de trei ori pe săptămînă îi întîlnesc blîndeţea din ochi şi focul din suflet. O profesoară minunată, tacticoasă şi energică. Se numeşte Irina Voitenco şi este profesoara mea de bellydance.

Am întîlnit-o cu un an şi ceva în urmă, cînd am păşit pragul studioului de dans oriental “Tadja”. Împlinindu-mi un vis din copilărie, am obţinut un mare “bonus” de a o cunoaşte. Nefiind iniţiată în ale dansului am fost uimită de răbdarea cu care explica fiecare mişcare, de blîndeţea zîmbetului ce mi-o acorda atunci cînd cădeam în deznădejdea că nu mi se primea nimic. Şi aşa, încet încet, cu îndrumările ei, am crescut puţin cite puţin. Şi tot aşa, încet încet, am început să cunosc ceva mai mult decît profesoara de la orele de dans. Am descoperit că are un suflet mare, sincer şi frumos. O femeie deosebită, inteligentă, seducătoare, rafinată şi foarte feminină! Dar cel mai important- o adevărată profesionistă!

Campioană naţională la bellydance la categoria profesioniştilor şi deţinătoarea titlului “Oгонь востока” în cadrul festivalului internaţional “Великий шелковый путь” din Sudac, Ucraina.

   Dansează în ansamblul de dans ţigănesc “Şatriţa”, şi, precum am scris şi mai sus e una din profesoarele de dans al studioului de dans oriental “Tadja”. Ceva date biografice găsiţi aici.

Foarte multe merite aş putea să i le atribui, însă cel mai recent şi  mai “oficial” este faptul că, Cupa Moldovei la Bellydance la categoria grupa mică dans sincron adulţi+seniori, am luat-o noi, elevele ei.
Niciodată nu s-a limitat strict doar la ore sau la “obiectul” care ni-l predă, ci întotdeauna am aflat lucruri interesante de la ea, de la diferite stiluri de dans pînă la anumite tradiţii orientale care explică

anumite mişcări din bellydance.

Astăzi, merg cu drag la orele de dans, căci primesc o plăcere dublă: de a dansa şi de a o revedea.
Mai jos, vedeţi nişte poze cu Ira (căci noi aşa ne-am obişnuit să-i zicem) şi vă veţi convinge: pe cît de diferită poate fi, tot mai minunată rămîne! Engoy!

Irina Voitenco şi elevele ei.

Categorii: Suflet de pisica | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „„Focul Orientului” din Moldova.

  1. Focos articol !!!!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

