***

Aseară te-am visat. Te-am visat, dar iarăşi nu te-am văzut. O imagine vagă, dar stăruitoare, mă face să-mi amintesc visul, să-mi amintesc de tine. Atîta vreme de singurătate mă face să-nebunesc la fiecare apariţie a ta…. în vis. De altfel nu te-am văzut niciodată. Însă eu te caut. Iar căutarea îmi pare o eternitate. O eternitate insuportabilă! Căci eu n-am nevoie de oricine, am nevoie de tine! De zîmbetul tău, de vocea ta blîndă, de braţele tale calde, de privirea-ţi senină, de dragostea ta…

Şi de cînd te caut, mi s-a-nbolnăvit inima. Devine tot mai slabă cu fiece clipă, şi tot mai uscată de atîta singurătate.

Dar eu tot te caut. Hoinăresc ca prin univers. Şi de fiecare dată cînd am impresia că te-am găsit, mirajul se risipeşte ca prin minune biciuindu-mi inima. Să nu te superi dacă ai s-o vezi aşa urîtă, ea nu-i vinovată cu nimic! Am zburat prin nebuloasele cosmice, am trecut prin găuri negre, am respirat vid. M-am întors în galaxia mea, în Calea care sper că duce spre tine, care mă mai hrăneşte cu speranţa de a te găsi.

Şi… te caut în fiecare privire pe care o întîlnesc, în fiecare suflet pe care îl văd… Sunt obosită şi mi-e frică…

… mi-e frică să te mai caut. Căci totul devine atît de complicat, iar în singurătate- insuportabil. Ştii, cînd zîmbesc, mi-e amar pe suflet. Atîţia au încercat să-şi apropie inima, însă au lăsat gol, au găurit-o, şi-au bătut joc de ea! Iar eu nu ziceam nimic. Pentru că naiva de mine, spera că fiecare din ei eşti tu. Şi aşa au trecut ani.. nu mulţi dar suficienţi ca să mă simt ca o bătrînică siguratică rămasă văduvă, numai că eu nu te-am pierdut, ci nici măcar nu te-am găsit!

Scumpul meu, eu… am obosit, dar tot sper că într-o bună zi te voi vedea, mă vei strînge în braţele tale, mă vei săruta dulce şi îmi vei spune cît de mult mă iubeşti… iar eu voi fi doar a ta, trup şi suflet!

Categorii: Suflet de pisica | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „***

  1. Va veni cînd vei înceta să-l cauți…Te va lua prin surprindere, și vei fi cea mai fericită !

    • Frumoase cuvinte, ar fi trebuit să mă aline. Dar ele mă dor, pentru că încep să nu mai cred în nimic…

      • Crede. E greu și ușor în același timp. Și învață din durere…

  2. Andrei

    Cat de frumos este romatismul 🙂
    Hmm, very like, ai talent.
    Totusi, prea frumos, ca sa zic ca nu m-a atins si sa incep sa critic fiecare cuvant scris din acea inima plina de rani.
    Bravo!

    • Mulţumesc Andrei!
      Nu sunt sigură în privinţa talentului, dar am scris din inimă, şi chiar mi-e mai bine acum.

  3. si totusi a trecut ceva timp de cind ai scris asta, ai mai gasit ce cautai sau tot continui sa cauti ???

  4. whiterose

    si EL te cauta, crede-ma, nu poti sa nu cauti un suflet atat de pur, frumos, bland. sunt sigura ca sufletele voastre sau intalnit deja, doar ca nu se cunosc ca infatisare

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

