Emoţii Matinale

Bună Dimineaţa!

… O imensă bucurie mi-a invadat sufletul, precum razele jucăuşe ale soarelui apartamentul. Tocmai m-am trezit, şi creieru-mi trimite  un semnal în chip de zîmbet de satifacţie a unei nopţi împlinite, a unei vieţi cu sens. E o dimineaţă caldă şi însorită, un bonus bunei dispoziţii. Şi de ce să nu profit din plin? Păi, mai întîi, corpu-mi prinde forma unei arcuiri pisicoase, şi mă-ntind eliberîndu-mă de amorţeala somnului. Simt cum fiecare părticică din mine se trezeşte vibrînd. Vibraţii variate ale diferitor sisteme se unesc  într-o simfonie condimentată cu o cafea aromată. Însă cel mai mult îmi place să-mi sorbesc cafeaua la balcon,  iar azi nu mă voi lipsi de o astfel de plăcere.  Încă mai sunt păsări care ciripesc încîntînd auzul. O dimineaţă aproape ideală… trăindu-mi satisfacţia propriei vieţi, contemplîndu-i drumul de pînă acum, îmi zic: mai am multe de făcut, şi cu siguranţă am să reuşesc, dovadă-i faptul că sunt aici, şi am în spate multe împliniri.

Îmi savurez în linişte cafeaua, într-o lume plină de minuni, cum ar fi vocea de copil ce se aude de pe terenul de joc, cum ar fi privirile îndrăgostiţilor de sub umbra nucului, cum ar fi… tonul de apel al propriului telefon. Şi prietenii sunt o minune a acestei lumi… toţi! Ei te învaţă, prin propriile lor fapte, un spectru larg de simţiri ce sculptează sufletul.

Îmi mai zic odată  „neaţa” privindu-mi reflexia în oglindă. Şi toată dragostea mea se revarsă, astăzi –  asupra podoabei capilare, întru-n pieptănat tandru, mîine- … poate asupra-unui „el”. Aşa ori altfel, mulţumesc lui Dumnezeu, pentru tot, pentru noul început, şi mai ales, pentru iluminare…

Categorii: Suflet de pisica | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Emoţii Matinale

  1. Nespus de frumos!!!!

  2. Zinika chiosa

    Foarte,foarte frumos!!!!!

  3. whiterose

    era duminika, cred eu, dimineta ceea atat de fermecatoare…sper ca de azi inainte sa ai parte numai de duminici, pupici

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

